Шановний абоненте!

Слідкувати за станом (балансом) вашого особистого рахунку, відслідковувати ваші сеанси роботи в інтернеті на інше ви можете з вашого персонального кабінету https://stat.nova-service.dp.ua

Логін та пароль знаходятся у Вашому договорі.


Будь ласка, памятайте, що на останній день цього місяця на вашому особистому рахунку повинна бути сума, яка не менша або перевищує вартість вашого тарифного плану. Інакше з 1 числа наступного місяця вам автоматично буде заблоковано доступ до мережі інтернету.

Ви можете скористатися одним зі способів сплати за послуги доступу до мережі інтернету підприємств

ТОВ "Нова-Сервіс" та ПП "Інформа-Тел".


1. Пункти прийому комунальних платежів Нова-Ком. Платіж поступає не раніше, ніж через 24 години (якщо наступний день не є вихідним).
2. З комп'ютера або мобільного телефону за допомогою платіжної системи Приват24. Платіж поступає та зараховується на ваш особистий рахунок миттєво.


На сайті Приват24 https://www.privat24.ua далі перейдіть по таких посиланнях:

Усі послуги->Комуналка->Створити новий платіж->введіть в рядок пошуку Нова-Сервис або Информа-Тел (російською).

Також на сайт Приват24 ви можете зайти з вашого персонального кабінету https://stat.nova-service.dp.ua


3. Платіжна система LiqPay. Платіж поступає та зараховується на ваш особистий рахунок миттєво.

Перейти на сторінку LiqPay потрібно тільки через сайт Приват24 https://www.privat24.ua , або з вашого персонального кабінету https://stat.nova-service.dp.ua


4. Термінали самообслуговування ПриватБанку (розташовані в магазинах та відділеннях ПриватБанку). Платіж поступає та зараховується на ваш особистий рахунок миттєво.
5. Відділення будь-якого банку. Платіж надходить протягом 1-3 діб.